ח"כ חזן חושף ללביא: "יש לי וידוי, אני מכור לשוקו"

דוד לזר 2 Comment on ח"כ חזן חושף ללביא: "יש לי וידוי, אני מכור לשוקו"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (רביעי) סערו הרוחות במליאת הכנסת סביב היוזמה שנתמכה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו להקים בתי הימורים בעיר אילת וזאת בשביל להביא למקום תיירים. היוזמה חטפה התנגדות עזה של הח"כים החרדים והדתיים במשכן.

אולם נושא ההימורים לא עלה רק אמש, כבר בתחילת החודש הגיש ח"כ אורן חזן מ'הליכוד' יחד עם קבוצה של חברי כנסת נוספים הצעת חוק חדשה המבקשת לקבוע כי 3% מההכנסות מהימורים חוקיים בישראל במפעל הפיס ובטוטו יופנו למשרד הרווחה. לפי הצעת החוק, המשרד ישקיע את הכספים במרכזי גמילה מהימורים, ואילו 2% נוספים יושקעו ב"מטרות הסברה וחינוך".

הבוקר הסביר ח"כ חזן למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' את הדברים ואמר כי "תופעת ההימורים היא רעה חולה, אם אתה לא יכול לנצח אותם – אז לפחות תשתמש בהם, ההימורים היא מחלה לכל דבר וענין אלא שכאן בערב אחד אדם יכול לאבד את כל כספו והונו. זו מחלה וכל עוד לא נפעל בחינוך כבר מהדור הצעיר יהיה קשה להסביר בהמשך איך להיזהר ממנה".

חזן תקף את המחשבה הרווחת שמפעלי הפיס וההימורים תורמים למען מוסדות ורווחה – ובכך הם מייצרים לעצמם תדמית חיובית, "התרומות של הטוטו מגיעים על חשבון אלו שאיבדו את כספם", טען בלהט.

"היית מכור פעם?", שאל לביא במפתיע את חזן, "לא, אני מכור לשוקו, יש לי וידוי, אני לא יכול להתחיל את היום בלי שוקו", השיב חזן.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    גם אני מכורה לשוקו